Re: Program do sciagania WWW

Autor: Jacek Rafal Radzikowski (jradziko_at_ia.pw.edu.pl)
Data: Sun 30 Mar 1997 - 03:09:11 MET DST

Grzegorz Redlarski wrote :
> W domu pewnie tez pracujesz pod unixem? Piszesz, że wszystko jest w
> jednym pliku, czyli rozumię, że program zachowuje to co ściąga we
> własnym formacie, a nie tak, jak to gdzieś tam sobie leży. A może jest
> wersja wget pod win95? Może jest jakiś inny program, który by
> umożliwiał ściąganie pod unixem, a przeglądanie pod win95?
        Racja. Zapędziłem się :) Dzięki za zwrócenie uwagi.
Jeden plik jest po zastosowaniu tar-a i gzipa :) Wget robi dokładną
kopię struktury katalogów z serwera. Tar jest na tyle rozpowszechniony,
że i pod win95 pownien się jakiś znaleźć a z gzipem ponoć radzi sobie
winzip.

Pozdrawiam i życzę wesołych, zdrowych i spokojnych świąt
                                                Jacek
PS: W domu ma Linuxa. Polecam :)

--
| Jacek Rafal Radzikowski | If you make people think they're thinking, |