Re: Re4: Jak ominoć opłaty za teleon

Autor: Szymon Matuszewski (szymonm_at_wat.waw.pl)
Data: Thu 27 Mar 1997 - 19:05:43 MET

Antek Sawicki <tenox_at_waw.ids.edu.pl> wrote:

> On 25 Mar 1997, Jaroslaw Strzalkowski wrote:
> Wg. mnie wystarczylo by wprowadzic ,,sieciowe prawo jazdy'' - zeczywistosci
> dokument nie musial znaczyc by nic - za to musial by byc przyznawany po
> zdaniu jakiegos egzaminu i przejsciu ,,okresu probnego''
Proponuję do tego jeszcze dodać sieciowy dowód osobisty i sieciowe
paszporty: jeden na cały świat i jeden na KDL. Nie zapominać o wizach !
8-)
I jeszcze, żeby każdy list był sygnowany peselem i nipem piszącego.

> byly by szanse na jakis
> pozadek -a przynajmniej unikniecia zdan (i tu przepraszam jezeli kogos
> urazilem wczesniej) ,,a ci stamtad to sa glupi - a stamtad to lamerzy sami''.
I tak jest szansa, wystarczą dwie rzeczy: pouczanie nieświadomych i
kill-file na chamskich.

> Oczywiscie zapewne wejda jakies wieksze restrykcje - priorytety pakietow
> IP... dokladny source adres... - ale takie cos mozna by stwozyc bardzo latwo
> juz teraz (im pozniej tym gozej) i to bez zadnych kosztow, strat, czy opracji
> softwareowo/hardwareowych.
Bez żadnych kosztów ? A jak sobie to wyobrażasz, czyn społeczny ? Ktoś
musiałby się przecież tym zająć.

> Takie cos jest bardzo dobze sprawdzone w zyciu codziennym - ze zwyklimi
> prawami jazdy - niech kazdy pomysli co by sie stalo gdyby niezliczone rzesze
> ludzi bez zadnego doswiadczenia i umiejetnosci - ani bez znajomosci ociupiny
> przepisow - wyjechalo by sportowymi wozami na ulice... - a to w tej chwili
> dzieje sie w polskim ip...
Cholera, nie wiedziałem, że w pakietach ip są informacje o języku lub
narodowości ;->
Proponuję jeszcze prawo jazdy dla pieszych, bo się pętają po ulicach
i szosach.

Simon