Re: Re4: Jak ominoć opłaty za teleon

Autor: Antek Sawicki (tenox_at_waw.ids.edu.pl)
Data: Mon 31 Mar 1997 - 18:38:37 MET DST

On Thu, 27 Mar 1997, Szymon Matuszewski wrote:

> I jeszcze, żeby każdy list był sygnowany peselem i nipem piszącego.
chyba mnie nie zrozumiales - kto by chcial to by sygnowal - jak
zechce to bede swoje sygnowal wiacha bzydkich wyrazow... a kto bedzie
chcial to bedzie sygnowal ,,Jestem czlonkiem....''

> I tak jest szansa, wystarczą dwie rzeczy: pouczanie nieświadomych i
> kill-file na chamskich.
nie wystarcza
pozatym ile mozna pouczac nieswiadomych ?? skoro ich liczba jest
nieskonczona i przybywa 10 tygodniowo a z czasem przybywac bedzie
10 dziennie...

> Bez żadnych kosztów ? A jak sobie to wyobrażasz, czyn społeczny ? Ktoś
> musiałby się przecież tym zająć.
zajac ?? a co on mial by robic ?? odpowiadnie instytucje sa...
PSI chociazby... - a koszty to inny problem - ale latwy do rozwiazania

> Cholera, nie wiedziałem, że w pakietach ip są informacje o języku lub
> narodowości ;->
o to szkoda - musisz sie troche nauczyc jeszcze

Pozdrowienia - Antek Sawicki (tenox)

---
* Win95 is an operating system, which operates a user, and not a computer... *
     <-- For personal info get URL: http://www2.waw.ids.edu.pl/~tenox -->