Re: Program do sciagania WWW

Autor: Michal Hobot (hobot_at_horyzont-kpg.com.pl)
Data: Wed 26 Mar 1997 - 21:33:29 MET

"Sławomir Korba" <skorba_at_radom.ternet.pl> wrote:

>Poprawka
>Sory, rzeczywiscie nie podalem ze potrzebuje programu pod Win'95, jak to
>napisal Jacek

>Tak, tylko ze zapisze mi to sam tekst bez grafik, i musialbym zapisywac
>wszystkie strony czyli je otwierac, a ja chce na jednym komputerez zapuscic
>taki program i zajac sie czym innym, aby pozniej w wolnej chwili moc to
>przejrzec bez siedzenia przed monitorem i czekania az sie to zaladuje.

Wcale nie, nacisniecie "Edit" w odroznieniu od "Save As..." zapisuje
elegancko wszystkie grafiki do tej samej kartoteki i odpowiednio
modyfikuje strone.

Jezeli chcialbys sciagnac cala baterie stron, to kiedys byl dla
Windows rewelacyjny "Milktruck Delivery", ale potem wykupil to
Travelling Software i nazwal "WebEx" - teraz to jest program
komercyjny. Jest tez WebWhacker, ale nie probowalem tego.

Michal Hobot