Re: Re4: Jak ominoć opłaty za teleon

Autor: Antek Sawicki (tenox_at_waw.ids.edu.pl)
Data: Wed 26 Mar 1997 - 23:13:22 MET

On Wed, 26 Mar 1997, R. S. wrote:

> Co do DOBROWOLNEGO certyfikatu "dojrzalosci internetowej" - jestem za. I
> wtedy sobie tworzymy elitarne grupy tylko dla "dojrzalych", reszte
> czytamy, jesli chcemy, u nas nowi sa oceniani... Z tym sie zgodze.
> To tak, jak np. z biurami podrozy. Moga (ale nie musza) nalezec do
> stowarzyszenia (rodzaj cechu), a ja obdarze wiekszym zaufaniem to
> zrzeszone. Tak jak dawniej kupowalem oryginalne kasety, mimo ze byly
> dwukrotnie drozsze o pirackich - ale i tak szkoda mi ze wprowadzili
> ustawe (oryginaly poszly ze 3 razy do gory). ;)
O cos takiego wlasnie mi chodzilo - tylko niemowmy ,,elita'' bo
to moze zakrawac o rasizm po jakims czasie - a pozatym ,,elita'' to
,,elita'' - a dojzalosc dojzaloscia;)

Ale przydalo by sie zrobic cos takiego - wcale nietrzeba zadnych planow
wielkich ani przedsiewziec - mozna to zrobic od reki.

Pozdrowienia - Antek Sawicki (tenox)

---
* Win95 is an operating system, which operates a user, and not a computer... *
     <-- For personal info get URL: http://www2.waw.ids.edu.pl/~tenox -->