Re: Filmik System

Autor: Jaroslaw Zielinski (jz_at_it.com.pl)
Data: Wed 26 Mar 1997 - 23:26:02 MET

BANAN wrote:

> Czy ktos z was ogladal moze film System. Very cool film o hackerach.

"System" to taki film o hackerach jak "Komandosi z Nawarony" o II wojnie
w Jugoslawii. Polecam za to nomen omen "Hakerow" ("Hackers") bo oprocz
ladniutkiej modelki Angeliny Jolie mozna tam zobaczyc kilka ladnych
metafor roznych aspektow dzialalnosci hackerow i crakcerow.

> Jak ktos nie ogladal to goraco polecam.

A, jest jeszcze "Sneakers", to tez lepsze od "Systemu".

A wracajac do "Systemu" i Internetu, to tak naprawde mam wrazenie, ze ma
on dosc niebezpieczna wymowe, jesli chodzi o siec. Pokazuje ja jako
nieobliczalne zagrozenie, dzieki ktoremu mozna zniszczyc czlowieka. Na
szczescie i tak wszyscy zapamietaja z tego glownie Sandre Bullock w
bikini na plazy albo przed "jabluszkiem" - zalezy, kto jakie lubi
rekwizyty.

Jaroslaw Zielinski
http://winter.it.com.pl/ - Projekt Winter

PS. Byl jeszcze "Mission Imposible", gdzie Tom Cruise uzywal do
wlamywania sie do komputerow takich narzedzi jak przewody rury z
klimatyzacja. Ale on to byl cool... mial Netscape "Mosaic
Communications" na PowerBooku bodajze.