Re: KBN

Autor: Piotr Bala (bala_at_phys.uni.torun.pl)
Data: Mon 24 Mar 1997 - 21:52:50 MET

Wojtek Sylwestrzak (wojsyl_at_255.255.255.148) wrote:
: Maciek Uhlig <muhlig_at_helios.cto.us.edu.pl> wrote:
:
: : Zaistnial dzis przypadek, ktory mnie zdziwil. Od rana nie mozna bylo
: : polaczyc sie z www.kbn.gov.pl. Poznym wieczorem napisalem o tym na
: : net-admin_at_nask.pl. Po chwili Mirek odpisal, ze trzeba byle przeladowac
: : router i lacznosc zostala przywrocona. Istotnie. Wszystko normalnie.
:
: : Tylko stale mnie przesladuje mysl: dlaczego nikt z KBN nie interweniowal
: : w NASK przez caly dzien? Czyzby nie zauwazyli, ze nie maja dostepu do sieci?
:
: : --
: : Pozdrowienia,
:
: : Maciek
:
: interweniowal o ile mi wiadomo.
:
: --w
Pewnie jak to zwykle z NASKiem: jezeli interweniuje osoba z domoeny
dotknietej to sie tym nikt nie zajmuje. Jak sie pojawi interwencja z
zewnatrz to znaczy ze ktos wiecej dostrzegl i byc moze warto zajac sie
sprawa.
Wiem to z wlasnego doswiadczenia. W razie czego sluze konkretami.

--
Piotr Bala  <bala_at_phys,uni.torun.pl>
IF UMK Torun