Re: PROTEST

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Mon 24 Mar 1997 - 20:52:44 MET

Informuje, ze sprawa naduzycia uprawnien ircopa (kill, makeop), co
zarzucal mi Grzegorz Szyszlo, zostaje zamknieta. Kilka dni temu w
rozmowie na IRC wyjasnilismy sobie ze Znikiem kilka rzeczy. Przyznal on
m.in. ze zaden kill nie mial miejsca, jak rowniez nie potwierdza swoich
wczesniejszych zarzutow w sprawie makeopa.

Przepraszam za zainstniala klotnie, ktora dla osob postronnych nie byla
ani interesujaca, ani wazna.

z powazaniem,
karpio