Re: KBN

Autor: Wojtek Sylwestrzak (wojsyl_at_255.255.255.148)
Data: Mon 24 Mar 1997 - 20:18:02 MET

Maciek Uhlig <muhlig_at_helios.cto.us.edu.pl> wrote:

: Zaistnial dzis przypadek, ktory mnie zdziwil. Od rana nie mozna bylo
: polaczyc sie z www.kbn.gov.pl. Poznym wieczorem napisalem o tym na
: net-admin_at_nask.pl. Po chwili Mirek odpisal, ze trzeba byle przeladowac
: router i lacznosc zostala przywrocona. Istotnie. Wszystko normalnie.

: Tylko stale mnie przesladuje mysl: dlaczego nikt z KBN nie interweniowal
: w NASK przez caly dzien? Czyzby nie zauwazyli, ze nie maja dostepu do sieci?

: --
: Pozdrowienia,

: Maciek

interweniowal o ile mi wiadomo.