Re: 6BONE

Autor: Rafal Maszkowski (rzm_at_torun.pdi.net)
Data: Sun 23 Mar 1997 - 00:59:08 MET

On 19 Mar 97 13:38:06 GMT Jaroslaw Rafa <RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl> wrote:
: Dnia 19 Mar 97 o godz. 14:03, Rafal Maszkowski napisal(a):
: > Czy ktoś się w pl tym zajmuje? Właśnie wysłałem list z prośbą o tunel ze
: > Szwecji do mnie, ale możemy pomyśleć o innej topologii jeżeli to będzie
: > potrzebne albo porobić przejścia między sobą.
: Co to jest 6BONE? Czy ma to cos wspolnego z MBONE? Napisz pare slow na ten
: temat...

Z MBONE o tyle, że IPv6 ma multicasting bardziej zintegrowany. Ktoś
podał co to jest w ogóle. Staram się założyć polską odnogę. Mam już
odzew z Wrocławia, może coś się uda sklecić. Na razie cele są wyłącznie
edukacyjne.

R.

--
Rafal Maszkowski rzm_at_torun.pdi.net           http://www.torun.pdi.net/~rzm
Opinia publiczna powinna byc zaalarmowana swoim nieistnieniem - St. J. Lec