Re: Krzaki we Wroclawiu - zaraz mnie krew zaleje!

Autor: Antek Sawicki (tenox_at_waw.ids.edu.pl)
Data: Thu 20 Mar 1997 - 23:08:15 MET

On 18 Mar 1997, Lech Szychowski wrote:

> Stwierdzenie "jak sie pogada, to wszystko mozna zalatwic" jest nieco
> glupie. Podobnie mozna by napisac "jak sie wezmie w jedna reke dwie
> sztabki zlota, a w druga dwa granaty, to tez wiele mozna zalatwic".
> Chodzi o to, ze ani ja, ani nikt nie jest od tego, zeby chodzic do
> nich i "pogadywac". Tzn. owszem, chetnie sobie z nimi milo pogadam
> przy okazji zalatwiania mojej sprawy - ale nie wtedy, gdy owo pogadanie
> bedzie przez nich uznawane za warunek zalatwienia.
Mi chodzilo o troszke co innego - mianowicie oto ze milo gadajac
mozesz zalatwic duuuuzo wiecej niz wyskakujac odrazu "z morda" "co
wy sobie myslicie - ja place a wy.......!!!!!!" - inna sprawa ze
osoba wypowiwadajaca takie slowa ma racje... - ale osoba ich sluchajaca
(pani w okienku) wcale niejest temu winna i niemusi sluchac... :)

Obecnie zauwazam coraz czesciej ze kazda sprawe zalatwia sie "odgornie"
"z morda"... i dlatego niemozna jej zalatwic... :(

Pozdrowienia - Antek Sawicki (tenox)

---
* Win95 is an operating system, which operates a user, and not a computer... *
     <-- For personal info get URL: http://www2.waw.ids.edu.pl/~tenox -->