Re: Krzaki we Wroclawiu - zaraz mnie krew zaleje!

Autor: Tomasz Leszczynski (zeton_at_waw.pdi.net)
Data: Sun 16 Mar 1997 - 20:07:09 MET

On 16 Mar 97 at 18:02, Antek Sawicki pisal(a):

> hi !
>
> Szczeze mowiac uwazam nazekania na TPSA za wrecz DURNE !

Jestem dokladnie tego samego zdania. Czlowiek sie nadenerwuje,
nameczy, natlumaczy a przeciez i tak niczego nie zmieni.

> Po pierwsze: TPSA obalila monopol NASK'u na dostep do Internetu
> w Polsce - porownajcie sobie pozatym ceny NASKu i TPSA - a potem
> zastanowcie sie co by sie stalo ze wszystkimi "Mniejszymi" providerami
> .. musieli by pojsc do NASKu albo stawiac wlasne lacze satelitarne
> co na jedno by wyszlo finansowo...

Jestem im za to wdzieczny choc TPNET przez ostatnie pare tygodni
pracowal ledwo, ledwo. Moj prowider tez sie przesiadl do TP S.A. i na
starcie "fachowcy" z TP S.A. zawiesili funkcjonowanie firmy na
parenascie dni.

> Po drogie TPSA wprowadzila DARMOWA usluge dostepu do internetu
> tj placi sie tylko i wylacznie za "impulsy" - za te impulsy "kasuje" inny
> oddzial TPSA - ten od zwyklych telefonow - CST nie pobiera zadnych oplat
> wiec nie musi nic gwarantowac (moim skromnym zdaniem)

To smieszne, doprawdy. Nic nie musi gwarantowac? To w sumie niezly
sposob na interes, zero gwarancji, zero odpowiedzialnosci. Nie dziwie
sie, ze TP S.A. ma takie zyski skoro prowadzi swoje interesy zgodnie
z taka polityka (od lat). Tylko, ze w normalnym kraju ludzie
przeszliby po prostu do lepszej firmy a tu nie maja na to szans bo
wespol w zespol z TP S.A. udzial w intersach i interesikach bierze
ministerstwo lacznosci nie pozwalajac rozwinac skrzydel konkurencji.
Podobno w imie ratowania polskiej telekomunikacji.

> - co najwyzej
> powinna poto zeby jak najwiecej ludzi dzwonilo... - zastanowcie sie
> wszyscy ktorzy dzwonicie na 0202122 - jesli tego numeru by nie bylo
> to musielibyscie trafic do Innych prociderow i PLACIC za konta...

No tak: 0202122 jest o.k. Tylko co z tego, skoro jesli chodzi o
telekomunikacje to nadal jestesmy na ostatnim miejscu w Europie. To
jak to jest? Dobra ta TP S.A. czy nie? Co prawda mamy BEZPLATNY
dostep do Internetu ale tylko 16 osob na 100 ten telefon ma. To nie
wiem czy sie cieszyc czy plakac? Po drugie MOJ prowider daje mi to co
daje TP S.A. za darmo.

> Po czwarte z TPSA mozna zalatwic wszystko jesli sie tylko chce
> i umie rozmawiac - wcale sie nie dziwie ze krzyczaca, wsciekajaca sie
> i wymachujaca rekami babcia ktora "dyskutuje" w biurze reklamacji niemoze
> nic zalatwic - to samo jest z ludzmi ktorzy zwyczajnie nie potrafia
> dyskutowac.

Jesli tej babci przyszlo zaplacic rachunek przekraczajacy jej
emeryture to prosze sie nie dziwic, ze krzyczy i wymachuje rekami. A
praktyka przyjmowania reklamacji w TP S.A. jest taka, ze klient NIGDY
nie ma racji. Poza tym klient jakiejkolwiek firmy nie jest od tego
zeby studiowac trudna sztuke dyplomacji. Albo sie cos zalatwia, albo
nie - kwiatki, czekoladki i mowa-cud to sie nadaja na urodziny a nie
na rozmowy z firma ktora kasuje moj szmal.

> Ja jak dotej pory zalatwilem juz kilka linji dzierzawionych
> ktore stanely w tydzien czasu, w razie jakiejs awarji potrafie sie
> tak dogadac ze o ile to fizycznie mozliwe to naprawiaja w jeden dzien...

A komus innemu powiedzieli, ze nie moga naprawic bo "jutro piatek".
To jak? Biedak nie umial dyskutowac? Juz ktos mowil, ze TP S.A. jest
w porzadku bo on czekal na telefon tylko 3 miesiace. Ja czekalem 3.5
roku 50 m. od centrali w centrum Warszawy (TP S.A. miala ponad rok
opoznienia). Inni czekaja po kilkanascie lat. Prosze nie
generalizowac bo generalnie to TP S.A. jest firma do d...

> A w ferie zmimowe na obozie mielismy postawionego VSAT'a 64kbps przez
> 3 tygodnie - za darmo...

No tak. Pelna milosc i szczescie. Jaka ta TP S.A. kochana. Czy od
tego VSAT'a zmniejszyla sie moze ilosc wsi bez telefonu :-)

> Na prawde niejest tak zle... sprobocie dla przykladu zarejestrowac
> jakas domene w NASKu... - brrrr jezu co by to bylo gdyby TPSA nie bylo :((

Byloby gorzej. Tylko co z tego. Jesli jest lepiej to dlaczego jest
tak zle?

> Pozdrowienia - Antek Sawicki (tenox)

Z powazaniem
Tomasz Leszczynski