Re: Netykieta

Autor: Artur Czechowski (arturcz_at_cyf.gov.pl)
Data: Thu 13 Mar 1997 - 02:03:40 MET

In pl.listserv.polip Jaroslaw Zielinski <jz_at_it.com.pl> wrote:
> Szkoda, ze wycieles caly moj list, bo tam wlasnie bylo wyjasnienie,
Nie widze potrzeby, aby czytajac newsy widziec po dwa (a moze i wiecej) razy
ten sam tekst. Wystarczylo zostawic linijke lub dwie dla orientacji, aby mozna
sie bylo upewnic o ktory list chodzi. Podejrzewam, ze odszuakac pierwotny
tekst majac do dyspozycji pierwsze dwie linijki potrafiloby juz dziecko
nzjace litery i wiedzace jak w newsach przechodzic z artykulu do artykulu.

> nie napisalem tylko "me too", ale nieco wiecej.
Uscisle: nie czepiam sie "me too", gdy me too czasem to robi :), ale tego,
ze zacytowales _caly_ list.

> PS. Byloby bardzo niedobrze, gdybym kiedykolwiek dostal list wyslany
> przez taki program jak opisujesz, bo oznaczaloby to, ze jego autor mysli
> przy pomocy swojego komputera a nie glowy.
Coz... jestem sklonny sie nie zgodzic... Dlaczego?
Poczatkowo nie zwracalem w ogole uwagi na to, lecz ostatnio pojawilo sie
na sieci coraz wiecej ludzi "zielonych" w sieci i Ci, ktorzy juz sa powinni
w jakis sposob pokazywac im jak nalezy, a jak nie nalezy postepowac.
Zwracanie uwagi w sposob klasyczny - czyli odpisujac (czy to poczta,
czy na newsy) w pewnym momencie moze zaczac zajmowac zbyt wiele czasu.
Przy zalozeniu, ze i tak kazdemu bede wysylal TEN SAM standardowy, wczesniej
przygotowany tekst o wiele szybciej bedzie dla mnie odpowiedziec wciskajac
tylko kilka klawiszy a nie kilkanascie.

Pozdrawiam

--
Artur Czechowski, arturcz_at_cyf.gov.pl,  Instytut Energii Atomowej, Świerk
http://www.cyf.gov.pl/~arturcz/