Re: Netykieta

Autor: Jaroslaw Zielinski (jz_at_it.com.pl)
Data: Wed 12 Mar 1997 - 19:42:12 MET

Artur Czechowski wrote:

> Z tego co pamiętam, to netykieta nie zaleca cytowania listów przedmówców
> (przedpiśców?) w całości, tylko po to, żeby dopisać: "me too"
>
> Czytając newsy mam coraz większą ochotę zrobić sobie kilka skrypcików tak,
> aby naciskając kilka klawiszy odesłać gościowi standardową odpowiedĽ na:
> - wysłanie postingu test do grupy innej niż *.test
> - zacytowanie postingu w całości
> - cytowanie sygnaturki.

Szkoda, ze wycieles caly moj list, bo tam wlasnie bylo wyjasnienie,
dlaczego napisalem "Popieram" pod calym cytowanym listem. A poza tym,
nie napisalem tylko "me too", ale nieco wiecej.

Jaroslaw Zielinski
http://winter.it.com.pl/ - Projekt Winter

PS. Byloby bardzo niedobrze, gdybym kiedykolwiek dostal list wyslany
przez taki program jak opisujesz, bo oznaczaloby to, ze jego autor mysli
przy pomocy swojego komputera a nie glowy.