Re: Netykieta

Autor: Piotr Piatkowski (kompas_at_galaxy.uci.agh.edu.pl)
Data: Wed 12 Mar 1997 - 23:50:13 MET

Jaroslaw Zielinski <jz_at_it.com.pl> wrote:

: Nie obrazam go, bo nie przeslal mi takiego listu, opisuje hipotetyczna
: sytuacje podobnie jak on. Przeczytalem list, w ktorym bylo napisane
: "kilka skrypcikow" co ja rozumiem jako program(y) i "naciskajac kilka
: klawiszy", co rozumiem przez uruchomienie programu oraz "odeslac
: gosciowi standardowa odpowiedz na" co rozumiem jako myslenie przy pomocy
: komputera. Przykro mi, ze akurat mam taki lancuch skojarzen.

Dość dziwne skojarzenia (ale różnie to bywa - niektórym na przykład
wszystko się z dupą kojarzy). Czy do wysyłania listów nie używasz aby
programów? Czy używania programów do wysyłania listów na tą grupą nie
rozumiesz jako "myślenia przy pomocy komputera"?

No, chyba że masz implant z wejściem UTP albo Thin Ehternet bezpośrednio
do mózgu, jeśli tak to pokornie przepraszam i wycofuję to co napisałem :-)

--
Piotr Piątkowski, Uczelniane Centrum Informatyki, AGH Krakow, POLAND