Re: Numery 0-700

Autor: Piotr Piatkowski (kompas_at_galaxy.uci.agh.edu.pl)
Data: Wed 12 Mar 1997 - 23:45:11 MET

Tomasz Kosinski <tomkos_at_infoservice.com.pl> wrote:
: Czy kotos zna adres firmy zarzadzajacej numerami 0-700. TPSA odpowiedzialo,
: ze to nie ich sprawa (!).

Pierwszą lepszą gazetę biorę... (GW się napatoczyła)
Od końca przeglądam, już na przedostaniej stronie jest:

Czadowa zabawa na żywo! Baw się razem z nami!
Wesoła linia 0-700 xxx xx
(małymi literkami) musisz mieć 18 lat zł 1,49/min
Sam na sam!
Zadzwoń!
Zawsze ktoś czeka na Ciebie!
tel. 0-700 xxx xx

Ooops... OK, na samym dole jest:

WPI skr. 104, 00-963 Warszawa 81
0-800 20003, 3.70 zł./min. Non stop z całej Polski

Tego ostatniego nie rozumiem - myślałem że 0-800 są z definicji bezpłatne?
Ale wydaje mi się (po przecinku sądząc), że to się odnosi do tego telefonu
co jest trochę wyżej.

A jeszcze kilkanaście stron wcześniej znalazłem też:

(już wam podaruję przepisywanie samego ogłoszenia :-) )

Legion Polska, skr poczt. 174, 00-959 Warszawa 30

--
Piotr Piątkowski, Uczelniane Centrum Informatyki, AGH Krakow, POLAND