Re: Netykieta

Autor: Jaroslaw Zielinski (jz_at_it.com.pl)
Data: Wed 12 Mar 1997 - 22:17:44 MET

piotr pogorzelski wrote:

> Co nadal nie usprawiedliwia cytowania calego listu.

Zgadza sie, nie usprawiedliwia, tlumaczy tylko powody, dlaczego tak
postapilem.

> Albo Artura nie zrozumiałeś, albo nie przeczytałeś tego co napisał - patrz
> podkreślenie.
>
> Nie rozumiem dlaczego go obrażasz. :-(

Nie obrazam go, bo nie przeslal mi takiego listu, opisuje hipotetyczna
sytuacje podobnie jak on. Przeczytalem list, w ktorym bylo napisane
"kilka skrypcikow" co ja rozumiem jako program(y) i "naciskajac kilka
klawiszy", co rozumiem przez uruchomienie programu oraz "odeslac
gosciowi standardowa odpowiedz na" co rozumiem jako myslenie przy pomocy
komputera. Przykro mi, ze akurat mam taki lancuch skojarzen.

Jaroslaw Zielinski
http://winter.it.com.pl/ - Projekt Winter