Re: Koszmarna wizja Wojtka Myszki staje sie cialem...

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Fri 07 Mar 1997 - 19:32:29 MET

mpokul_at_sejm.gov.pl (Marek Pokulniewicz) wrote:

>Masz racje niestety. Dopoki do konca TP SA sie nie dogada z NASK to tak
>bedzie. Jak upadnie gateway TP SA --- NASK to byc moze ze ruch bedzie sie
>odbywal przez USA. Taka mi przychodzi mysl do glowy - dlaczego u nas kazdy
>kazdego chce kopnac? Ale zeby razem cos poprawic to juz nie. I w ten oto
>sposob ambicje NASK doprowadza do upadku czesci Internetu. A moze ambicje
>TP SA?
>
>Marek Pokulniewicz

Mysle ze skoro oni pobieraja oplaty za ruch, z uwzglednieniem ruchu
krajowego i miedzynarodowego, to mysle ze jest na nich haczyk.
mianowicie niech przedstawiaja konkretne liczby skad dokad i juz, oczywiscie
na zyczenie klienta. tak wiec mnie G. obchodzi ze z tpsa idzie przez
australie (sorry, usa), wazne jest ze ja dzwonilem wylacznie z polski do
polski.
w takim przypadku moge raczej bez problemow wyegzekwowac calosc oplaty
za ruch krajowy.

Co wy na to ? daloby sie zrobic ??