Re: Koszmarna wizja Wojtka Myszki staje sie cialem...

Autor: Marek Pokulniewicz (mpokul_at_sejm.gov.pl)
Data: Fri 07 Mar 1997 - 15:49:14 MET

On Fri, 7 Mar 1997, Michal Jankowski wrote:

> % traceroute www.atm.com.pl
[.....]
[ tu taki routing z FUW przez Waszyngton do TP SA]
[.....]

> Pewnie sie okaze, ze systemy autonomiczne, ze protokoly routingu, ze
> to, ze owo, ze wszystko w porzadku. A rachunek za rozmowy
> miedzynarodowe leci...

Masz racje niestety. Dopoki do konca TP SA sie nie dogada z NASK to tak
bedzie. Jak upadnie gateway TP SA --- NASK to byc moze ze ruch bedzie sie
odbywal przez USA. Taka mi przychodzi mysl do glowy - dlaczego u nas kazdy
kazdego chce kopnac? Ale zeby razem cos poprawic to juz nie. I w ten oto
sposob ambicje NASK doprowadza do upadku czesci Internetu. A moze ambicje
TP SA?

Marek Pokulniewicz