Re: Koszmarna wizja Wojtka Myszki staje sie cialem...

Autor: Marek Baczek (mgb_at_qdnet.pl)
Data: Fri 07 Mar 1997 - 20:10:33 MET

Grzegorz Szyszlo wrote:

> Mysle ze skoro oni pobieraja oplaty za ruch, z uwzglednieniem ruchu
> krajowego i miedzynarodowego, to mysle ze jest na nich haczyk.
> mianowicie niech przedstawiaja konkretne liczby skad dokad i juz, oczywiscie
> na zyczenie klienta. tak wiec mnie G. obchodzi ze z tpsa idzie przez
> australie (sorry, usa), wazne jest ze ja dzwonilem wylacznie z polski do
> polski.
> w takim przypadku moge raczej bez problemow wyegzekwowac calosc oplaty
> za ruch krajowy.
>
> Co wy na to ? daloby sie zrobic ??

Nie da sie! :((
Juz kilku bylo takich, ktorzy chcieli uzyskac uzasadnienie takiej, a nie
innej wielkosci ruchu na fakturze. I co? I nic!

Jedyna rada to odejsc z NASK do ... (wiadomo gdzie).

P.S. Wszytkim "malkontentom" wychodzilo, ze NASK zawyza ruch o okolo 80%
(a w rezultacie oplaty), fajne co!

--
Marek Baczek
mailto:mgb_at_qdnet.pl http://www.qdnet.pl/~mgb/