Re: Cos o Hackerach

Autor: Patryk Wojcik (wojcikp_at_free.polbox.pl)
Data: Tue 25 Feb 1997 - 22:08:20 MET

> : Czy moglibyscie mi przeslac jakies inf. na temat hackerow (e-mail,
> : listy dyskusyjne, www, ftp itp.) Wiem, ze ten list powinienem wyslac na
> : liste hackerow ale niestety nie moge sie do niej zapisac. Moze ktos z
> : was wie jak sie do niej dostac.
> : A moze ktos z was sie bawi w hackera?
> : Odpowiedzi najlepiej wyslijcie na moj adres.
>
> Na poczatek proponuje netdev_at_nuclecu.unam.mx i 6bone_at_isi.edu. Pierwsza
> jest dosc trudna, rozumiem 1/3 z tego co sie tam mowi.
> Ale wszystko zalezy od tego jaka dziedzina Cie interesuje.

Interesuje mnie wszystko (no prawie wszystko),poczawszy od prostego
wlamania na konto do trudniejszych np. do banku, towarzystwa
ubezpieczeniowego.
A tak na marginesie to jakie sa inne sposoby ochrony, poza haslem, bo
jak na razie to jestem zdziebko zielony i wszelkie inf. na temat
hackerstwa mi sie przydadza.

                            BANAN
                     from Stalowa Wola

Ps.
Jezeli ktos sie zna cokolwiek na hackerstwie PLEASE o kontakt (zachowam
100% anonimowosc) na: wojcikp_at_free.polbox.pl