Re: Cos o Hackerach

Autor: Rafal Maszkowski (rzm_at_torun.pdi.net)
Data: Tue 25 Feb 1997 - 00:18:05 MET

On 24 Feb 97 19:06:50 GMT Patryk Wojcik <wojcikp_at_free.polbox.pl> wrote:
: Czy moglibyscie mi przeslac jakies inf. na temat hackerow (e-mail,
: listy dyskusyjne, www, ftp itp.) Wiem, ze ten list powinienem wyslac na
: liste hackerow ale niestety nie moge sie do niej zapisac. Moze ktos z
: was wie jak sie do niej dostac.
: A moze ktos z was sie bawi w hackera?
: Odpowiedzi najlepiej wyslijcie na moj adres.

Na poczatek proponuje netdev_at_nuclecu.unam.mx i 6bone_at_isi.edu. Pierwsza
jest dosc trudna, rozumiem 1/3 z tego co sie tam mowi.
Ale wszystko zalezy od tego jaka dziedzina Cie interesuje.

R.

--
Rafal Maszkowski rzm_at_torun.pdi.net           http://www.torun.pdi.net/~rzm
Opinia publiczna powinna byc zaalarmowana swoim nieistnieniem - St. J. Lec