Re: Cos o Hackerach

Autor: Tomasz Leszczynski (zeton_at_waw.pdi.net)
Data: Tue 25 Feb 1997 - 23:42:17 MET

On 25 Feb 97 at 22:08, Patryk Wojcik pisal(a):

> Interesuje mnie wszystko (no prawie wszystko),poczawszy od prostego
> wlamania na konto do trudniejszych np. do banku, towarzystwa
> ubezpieczeniowego.

No mialem racje. Zartownis.

> A tak na marginesie to jakie sa inne sposoby ochrony, poza haslem, bo
> jak na razie to jestem zdziebko zielony i wszelkie inf. na temat
> hackerstwa mi sie przydadza.

Policja, sady i prokuratura niekoniecznie w tej kolejnosci :-). Sa to
jedne z wielu metod ochrony przed hackerstwem. Tylko szczerze mowiac
nie wiem jaki jest obecnie stan prawny w Polsce na ten temat. Zreszta
jakis czas temu byla w Polsce sprawa hackerow, ktorzy dobrawszy sie
do bankowego kabla w studzience chcieli sobie na pare miliardow
"pohakerzyc". Siedza zapewne do dzisiaj i to nie ma Majorce.

> BANAN
> from Stalowa Wola
>
> Ps.
> Jezeli ktos sie zna cokolwiek na hackerstwie PLEASE o kontakt (zachowam
> 100% anonimowosc) na: wojcikp_at_free.polbox.pl

Z powazaniem
Tomasz Leszczynski

P.S. Jak ktos ma informacje o hackerach i ich dzialalnosci to PLEASE
o kontakt na 997. Dyzurny spadnie z krzesla :-)