Re: wykorzystanie internetu w bizniesie

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Mon 24 Feb 1997 - 14:29:23 MET

Dnia 21 Feb 97 o godz. 9:33, Grzegorz Szyszlo napisal(a):

> Najpierw sobie ustaw mailer, bo wysylasz smieci. oto one:

[...]
A ty sobie zmien mailer na MIME'owaty, to tego nie zobaczysz... :-)
Bedzie tylko informacja, ze list zawiera jakis niezrozumialy zalacznik... :-)
Ale fakt, ze wyslac tego to on nie powinien.
Moze gdzies (gdzie?) umiescic w sieci jakies FAQ na temat "Jak skonfigurowac
M$-Exchange, zeby nie wysylal tych smieci"?
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl