Re: O kasowaniu spamow jeszcze

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Fri 21 Feb 1997 - 12:28:19 MET

RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl (Jaroslaw Rafa , by way of CC <czerkaw_at_starwon.com.au>)
wrote:

>No rzeczywiscie... Z igly widly.
>Ile MB na dyskach i ile kbit/s na laczach ona zajela? Zapewne bylo to
>niezauwazalne.
>A ile MB i ile kbit/s zajmuje np. obecna dyskusja na ten temat?

Nie ma sprawy. moge ci przesylac wszelkie reklamowki przychodzace
do mnie internetem. fake'mailami, zebys nie mogl sobie filtra zalozyc.
ale bede sie lojalnie podpisywal. z pewnoscia te przesylki beda zajmowaly
o wiele mniej miejsca, niz ta cala dyskusja. moze byc ?