Re: O kasowaniu spamow jeszcze

Autor: Tomasz R. Surmacz (tsurmacz_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 20 Feb 1997 - 20:20:03 MET

In pl.listserv.polip Piotr Skulski <sqlasek_at_snack.p.lodz.pl> wrote:
: Tomasz R. Surmacz wrote:
: > | Wysylanie listow poruszajacych inna tematyke oraz ogloszen surowo
: > | wzbronione pod kara ekskomuniki z grona Internautow.
: > | Temat listy oraz kara za jego nieprzestrzeganie zostaly zaakceptowane w
: > | walnym glosowaniu na liscie w dniach 26-28.10.1994.
: > |
: > | LISTA POLACZONA JEST Z GRUPA NEWS'owa pl.listserv.polip
: > [...]
: >
: > To ja jeszcze raz spytam pana sqlaska - kto go upoważnił do wysyłania
: > swoich ogłoszeń na tę listę?
: A tak sie sklada, prosze Pana, ze ja _ogloszen_ nie wyslalem na liste.
: Wyslalem je na grupe newsowa pl.listserv.polip - o czym Pan doskonale
: wie, bo bylo wczesniej wyraznie powiedziane.
: Prawda, ze proste?

To czemu pan pisze:

| From: sqlasek_at_snack.p.lodz.pl (Piotr Skulski)
| Newsgroups: pl.listserv.polip
| Subject: Re: O upowaznieniach...
| Date: 19 Feb 97 12:06:53 GMT
|
| Pomylka, prosze Pana.
|
| 1. Ten kto ustalal zasady zapisywania na te liste uznal, ze jedyna
| czynnosc potrzebna, zeby sie na nia zapisac, to zgloszenie takiej checi.
| Technicznie taka chec sie zglasza wysylajac odpowiedni tekst do
| listserva. Zalozyciel i administrator listy ma pelna mozliwosc
| zorganizowania dostepu do listy zgodnie
| ze swoja opinia.

Najpierw narzeka, że się kasuje listy. Potem że nie listy, tylko newsy.
Potem, że się zapisał na listę, to może wysyłać. A na newsach go nie
obowiązuje tematyka listy polip ani jej 'charter'. Trzymajcie mnie ludzie,
bo dostanę schizofrenii. Tak jak p. Skulski. Gadał dziad do obrazu...
Ja już naprawdę nie mogę. Pa pa. Do widzenia. Idę się zająć czymś
produktywnym. Arivederci. Bus error. Core dumped.

--
 _________
(_   _' __) Tomasz R. Surmacz *--* Work:(071)320-2636 tsurmacz_at_ict.pwr.wroc.pl
  |__(____/ For PGP key finger tsurmacz_at_asic.ict.pwr.wroc.pl *---* irc: TomekS