Re: O kasowaniu spamow jeszcze

Autor: Piotr Skulski (sqlasek_at_snack.p.lodz.pl)
Data: Thu 20 Feb 1997 - 06:01:33 MET

Tomasz R. Surmacz wrote:

> [...]
>
> To ja jeszcze raz spytam pana sqlaska - kto go upoważnił do wysyłania
> swoich ogłoszeń na tę listę?

A tak sie sklada, prosze Pana, ze ja _ogloszen_ nie wyslalem na liste.
Wyslalem je na grupe newsowa pl.listserv.polip - o czym Pan doskonale
wie, bo bylo wczesniej wyraznie powiedziane.
Prawda, ze proste?

--
Piotr "SQLasek" Skulski           http://snack.p.lodz.pl/~sqlasek
                                   mailto:sqlasek_at_snack.p.lodz.pl