Re: O kasowaniu spamow jeszcze

Autor: Artur Czechowski (arturcz_at_cyf.gov.pl)
Data: Thu 20 Feb 1997 - 06:57:41 MET

In pl.listserv.polip Piotr Skulski <sqlasek_at_snack.p.lodz.pl> wrote:
> kopie. Zamieszcze ja jako przyklad pierwszego takiego aktu prawnego w
> Polsce.
Na pewno nie pierwszego... Żeby daleko nie szukać:
http://www.agh.edu.pl/dokagh/RegUSK.html
http://www.pk.edu.pl/local/regulamin.html

> Jak najbardziej uwazam, ze nie bylo. A oceniam to nie wedlug wlasnej
Myślę, ze wymianę poglądów na ten temat zostawimy na spokojniejsze czasy,
kiedy już dopracujemy się jakichś własnych obowiązujących zasad, spisanych
i umieszczonych gdzieś na WWW.
A póki co dobrze się stało, że pojawił się impuls do tego, aby te zasady
spisać i przestrzegać (jakiekolwiek by one nie były). Może uda nam się dojść
do kompromisów (nam == administratorom technokratow i końcowym /komercyjnym/
użytkownikom).
Pozdrawiam

--
Artur Czechowski, arturcz_at_cyf.gov.pl,  Instytut Energii Atomowej, Świerk
http://www.cyf.gov.pl/~arturcz/