Re: O kasowaniu spamow jeszcze

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Mon 17 Feb 1997 - 09:08:10 MET

RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl (Jaroslaw Rafa) wrote:
>Sugeruje takze, zeby w FAQ na temat newsow w Polsce znalazla sie
>explicite informacja o tym, co to jest spam, i ze spamy sa automatycznie
>kasowane.
>Tekst wyglada jak nastepuje:

> Jaroslaw Rafa
> raj_at_inf.wsp.krakow.pl

Jest jeszcze jeden problem. Mianowicie grupy pl.* sluza jak sama nazwa
wskazuje do korespondencji w polskim jezyku. po angielsku przychodza
do nas glownie ogloszenia reklamowe. Mysle ze dobrze by bylo do tresci tego
listu, na samym poczatku umiescic krotki napis, ze wersja po angielsku tego
tekstu jest dostepna pod: http://blablabla/costam.html .
W ten sposob autor listu dowie sie tak mniej wiecej jak wyglada polski
jezyk, (wiem, to prawie zart :) ale uzasadniony), czyli w sumie dostanie
smiec za smiec z krotka informacja gdzie moze to sobie przeczytac po ludzku.

ps: co myslicie o tym ? grupy pl.* sa przeznaczone do pisania po polsku.
    czy w takim razie listy pisane po angielsku nalezy uznawac za spamy ?