Re: O upowaznieniach...

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 19 Feb 1997 - 04:41:25 MET

On 19 Feb 97 05:07:17 GMT, sqlasek_at_snack.p.lodz.pl (Piotr Skulski)
>Np. moja obecnosc na tej liscie jest uregulowana m.in. ustalona
>procedura zapisywania sie, regulaminem TP SA i ustawa o telekomunikacji.

Czy mowisz o tej samej TPSA, ktorej dyrektor prosil administratorow
news serverow i zamkniecie mozliwosci wysylania postingow przez
korzystajacych z jego sieci ? :-)
Z powodu anononimowosci tych korzystajacych i z uwagi na prawdopodobne
naduzycia w wykorzystaniu newsow :-)

A - sprawdz czy owa TP SA pozwala Ci w pelni korzystac z wlasnego
servera newsow.

J.