Re: O upowaznieniach...

Autor: Szymon Sokol (szymon_at_galaxy.uci.agh.edu.pl)
Data: Wed 19 Feb 1997 - 12:29:36 MET

Piotr Skulski <sqlasek_at_snack.p.lodz.pl> wrote:
: Szymon Sokol wrote:
: >
: > Piotr Skulski <sqlasek_at_snack.p.lodz.pl> wrote:
: >
: > : Prosze Pana, "dzialanie bezprawne" w normalnym swiecie znaczy - bez upowaznienia.
: > : Nie wiem, jak Internecie...
: >
: > OK. Przyjąłem do wiadomości. A teraz pytam:
: > KTO PANA UPOWAŻNIŁ DO WYPISYWANIA CZEGOKOLWIEK W TEJ GRUPIE?

: Niech Pan sie uspokoi... Ten, kto ustalil procedure zapisywania sie do
: tej grupy. Proste, prawda?

Tzn., uważa Pan, że skoro miał Pan możliwość techniczną wysłania
postingu na pl.listserv.polip, to znaczy, że miał Pan też prawo to
zrobić? Otóż ja mam możliwość techniczną (BTW, fakt, że jestem
administratorem, nie ma tu nic do rzeczy) skasować Pana posting. Dał
mi ją ten, kto stworzył protokół NNTP. Rozumiem z tego, że mam jego
(a raczej ich - B. Kantora & P. Lapsleya, autorów RFC 977)
upoważnienie do kasowania postingów.

--
                   Szymon Sokol -- Network Manager
U   U M   M M   M  University of Mining and Metallurgy, Computer Center