Re: O kasowaniu spamow jeszcze

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Wed 19 Feb 1997 - 01:08:41 MET

Grzegorz Szyszlo <znik_at_avalon.wbc.lublin.pl> wrote:

>ps: co myslicie o tym ? grupy pl.* sa przeznaczone do pisania po polsku.
> czy w takim razie listy pisane po angielsku nalezy uznawac za spamy ?

Nie. Zapomniales o grupach w rodzaju pl.comp.sys.novell. Czasem
ludzie pisza po angielsku szukajac pomocy we wszystkich grupach,
zawierajacych w nazwie 'novell'. I czesto ja otrzymuja, od nas tez.
Te postingi 'podpadna' kazdemu automatowi kasujacemu, bo ida do
10 albo wiecej grup naraz, mimo ze sa jak najbardziej na temat.

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl gregboda_at_free.polbox.pl