Re: Prawo i piesc - zaduma na przykladzie internetu

Autor: Tomasz Leszczynski (zeton_at_waw.pdi.net)
Data: Mon 17 Feb 1997 - 21:36:34 MET

On 17 Feb 97 at 9:11, Piotr Skulski pisal(a):

> Wszedzie, gdzie pisze na ten temat, wyraznie podkreslam, ze potrzebne sa
> wspolne zasady. Przedstawilem (tez zaznaczylem) _przyklady_ takich
> zasad. Odwroce pytanie: To gdzie to narzucanie?

Aha, tu Pana mam. Najpierw wyslal Pan reklame swojego interesu na
kilka grup po czym zeby udowodnic ze dzialal Pan w dobrej wierze
pokazywal Pan jakies papiery :-) PRZED dyskusja a wiec PRZED
wypracowywaniem. Uzgadnianie, a raczej jego zaczatki mamy dopiero
teraz.

> Pan nawet nie wie, ale tworzy pan prawo.
> Jezeli Pan w swoim zyciu sformulowal jedna umowe, jedno 'gentleman's
> agreement' jedno nieformalne porozumienie, to juz Pan stworzyl kawalek
> prawa. Serio.

Eee tam :-)

> Pozdrawiam, Piotr Skulski

Z powazaniem