Re: Jak NASK liczy ruch w sieci?

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 12 Feb 1997 - 00:16:49 MET

On 11 Feb 1997 17:40:10 GMT, and_at_andy.pse.pl (Andrzej Bursztynski)
>Coz, VAT jednak stanowi 7%, nie 107% jak w przypadku mojej firmy ale
>zawsze to jest jakis pieniadz. Ale moze uczelnie maja za duzo pieniedzy?

Wiesz, nawet jak NASK przysle fakture na miliard, to te 70% czyli
7000zl to kropla w morzu finansow uczelni co ma 30 instytotow, 5000
zatrudnionych itd.

A jak sie tej fakturze, nie daj Boze, jakas wladza przyjrzy, to zaraz
zada pytanie 'za co', 'kto tyle danych przeslal'.
I za dwa kwartaly sie skoncza newsy, listy dyskusyjne, servery www,
cache, irc, itp..

J.