Re: Jak NASK liczy ruch w sieci?

Autor: Gregory BRZESKI (gregory_at_webcorp.com.pl)
Data: Wed 12 Feb 1997 - 00:56:26 MET

Jaroslaw Lis wrote:
> Wiesz, nawet jak NASK przysle fakture na miliard, to te 70% czyli
> 7000zl to kropla w morzu finansow uczelni co ma 30 instytotow, 5000
> zatrudnionych itd.
>
> A jak sie tej fakturze, nie daj Boze, jakas wladza przyjrzy, to zaraz
> zada pytanie 'za co', 'kto tyle danych przeslal'.
> I za dwa kwartaly sie skoncza newsy, listy dyskusyjne, servery www,
> cache, irc, itp..

A wiec moje pienidzae (podatki) maja bez najmniejszej kontroli isc do
NASK ?

7% z uczelni
100% z KBN'u

To sa moje pieniadze i ja sie nie zgadzam aby NASK pobieral sobie moje
pieniadze bez zadnej kontroli. Jesli uczelnie potraca uslugi jakie
wymieniasz to szybko ludzie zaczna krzyczec i NASK szybciutko zmieni
swoj cennik lub przynajmniej cos sie bedzie dzialo. Natomiast teraz
czuje sie ograbiany na ulicy pelnej ludzi w bialy dzien.

Z pozdrowieniami,

Grzegorz BRZESKI

--
Gregory BRZESKI - WEB Corporation Limited - http://www.webcorp.co.uk/