Re: PnP (Bylo:Re: content-type=text/html (bylo: AltaVista i inne przeszukiwarki))

Autor: Jacek Piskozub (piskozub_at_iopan.gda.pl)
Data: Tue 11 Feb 1997 - 15:52:49 MET

Szymon Sokol wrote:

> Jacek Piskozub <piskozub_at_iopan.gda.pl> wrote:
> : Jaroslaw Strzalkowski wrote:
>
> : > Nie!!! Zapomnij. Ten kto wymyślił to fontface powinien się w piekle
> : > smażyć !!! (obok tego, co wymyślił PnP, rzecz jasna).
>
> : Plug'nPlay? To wymyślił ktoś z Apple'a. Niech zgadne Steve'a Wozniaka
> : chcesz smażyć ? ;-)
>
> Ale Apple'owi to zdaje się działało :->

Szymonie, pracowałeś kiedy tak naprawdę na Macu? Ja tak, przez rok.
Dziękuję za to ich PnP. Jak Bill się za to zabrał z zazdrości wobec
Appla ja już byłem ostrzeżony co to oznacza: kaftan bezpieczeństwa dla
użytkownika.

W Macu (jak już kiedyś pisałem) PnP wykrywa także urządzenia zewnętrzne.
Co to oznacza w praktyce? Że trzeba przebootować komputer aby np.
włączyć skaner. Tego nam Bill już na szczęście oszczędził.

JP.

--
Jacek Piskozub
	Institute of Oceanology PAS, Sopot, Poland