Re: content-type=text/html

Autor: Dorota Nicewicz-Modrzewska (dorota_at_math.amu.edu.pl)
Data: Tue 11 Feb 1997 - 12:50:06 MET

On Tue, 11 Feb 1997, Wojtek Sylwestrzak wrote:

> moze to jednak troche blad w specyfikacji protokolu,
> bo w tym wypadku charset powinien byc raczej wewnetrznie
> definiowany w obiekcie ? A nie obiekt powinien byc charakteryzowany
> przez charset ? (przez to wlasnie mamy na przyklad klopoty
> z mieszaniem charsetow na jednej stronie)
> Na gruncie WWW to oznaczaloby, ze charset wcale
> nie powinien byc definiowany na poziomie mime/http
> w content-type tylko wlasnie w html-u jako jakis
> tag (np. <charset> </charset>).
> Tylko Ci, ktorzy wymyslali http nie pomysleli wtedy o tym
> i tak zostalo.

> [...]
Dla mnie ekstra - jedyne sensowne w tej chwili rozwiazanie. Tak aby
moc na jednej stronie pisac polskie i np. niemieckie nazwiska
poprawnie. Ale jak to sie ma do koncepcji unicode, ktora pewnie w koncu
zawita na serwery WWW? Czy ktos wie czy sa na ten temat opracowania?

Dorota

  Dorota Nicewicz-Modrzewska    Adam Mickiewicz University
                                     Computer Center
     dorota_at_math.amu.edu.pl         ul. Matejki 48/49
   tel. (48)(61)668651 ext.34      60-769 Poznan, Poland