RE: Jak NASK liczy ruch w sieci?

Autor: Hubert 'huber' Janczak (janczak_at_alpha.sggw.waw.pl)
Data: Sun 11 Feb 2001 - 09:35:10 MET

>Powyzsze wyjasnienie pochodzi z pismnej odpowiedzi NASKu na reklamacje
>mojej faktury. NASK jest zdania, ze taki sposob liczenia oplat jest sluszny
>i sprawiedzliwy. Ja sadze, ze nie - ciekawe, co na to inni abonenci...

        moje zdanie jest takie same: NASK na moja sugestie ze ich wyliczenia
sa circa 10 razy wieksze od moich , probowali zbyc moje wyliczenia stwierdzeniem
ze pewnie sie nie znam i nie licze calosci ruchu , po czym kwoty faktury spadly
"tylko" do wartosci rozniacych sie od moich o jakies 50%.Cuda jakies czy cus ?? :)

>Pozdrowienia
>Darek

                        huber

PS:acha oczywiscie chcieli zobaczyc jak ja to robie , nic im nie powiedzialem,
natomiast na pytanie jak oni to robia odpowiedzieli ze jak che to mi
to 'cos' moga sprzedac. Nie bylem zainteresowany.