Re: content-type=text/html (bylo: AltaVista i inne przeszukiwarki)

Autor: Zbigniew Zych (zych_at_onet.pl)
Data: Mon 10 Feb 1997 - 23:54:15 MET

In pl.listserv.polip Michał Mosiewicz <mimo_at_lodz.pdi.net> wrote:
> Ja od dawna uważam, że pomysł z wstawianiem content-type do html'u jest
> cokolwiek bez sensu.[---]
> To chyba powstało tylko dla zatykania dziur w możliwościach serverów i
> webmasterów.

Powiedz mi na jakiej podstawie taki np. FrontPage czytając plik .html
z dysku, nie z serwera, ma poznać jaki to charset??
Analizować treść? O! Słówko tureckie... To będzie iso-8859-5?
(jeśli Turcja ma inny numerek - to sorry ;)

Zbigniew Zych

--
Optimus SA Oddział Kraków,
Dyrektor Działu Technicznego, administrator sieci, http://onet.pl/~zych/