Re: content-type=text/html (bylo: AltaVista i inne przeszukiwarki)

Autor: Michał Mosiewicz (mimo_at_lodz.pdi.net)
Data: Mon 10 Feb 1997 - 23:05:58 MET

Wojtek Sylwestrzak wrote:

> W zasadzie jak to jest ?
> Czy content-type powinno byc specyfikowane w tagu <meta>
> w headerze html ?
>
> Czy raczej w naglowku http ?
> Przeciez content-type to jest czesc specyfikacji http,
> i nie ma nic wspolnego z html.
>
> jak to jest ?

Ja od dawna uważam, że pomysł z wstawianiem content-type do html'u jest
cokolwiek bez sensu. Bo w zasadzie większa część tego rozkazu musi być
powtórzeniem tego co w nagłówku http. Może się różnić jedynie charsetem.
Bo oczywiście bez sensu byłoby inaczej.

To chyba powstało tylko dla zatykania dziur w możliwościach serverów i
webmasterów.

Michał

--
********     MEMBER OF THE INTERNATIONAL PROGRAMMERS GUILD    ********