Re: content-type=text/html

Autor: Jaroslaw Zielinski (jz_at_it.com.pl)
Data: Mon 10 Feb 1997 - 23:28:57 MET

Michał Mosiewicz wrote:

> Ja od dawna uważam, że pomysł z wstawianiem content-type do html'u jest
> cokolwiek bez sensu. Bo w zasadzie większa część tego rozkazu musi być
> powtórzeniem tego co w nagłówku http. Może się różnić jedynie charsetem.
> Bo oczywiście bez sensu byłoby inaczej.
>
> To chyba powstało tylko dla zatykania dziur w możliwościach serverów i
> webmasterów.

Jesli uwazasz, ze:
1. Kazdy autor strony internetowej jest jednoczesnie webmasterem danego
serwera.
2. Kazdy webmaster potrafi skonfigurowac serwer tak, by polskie litery
byly konwertowane w locie.
3. Kazdy provider, do ktorego sie zwrocisz, ma to bezplatnie w swoich
uslugach.
4. Kazdy serwer i kazda przegladarka rozpoznaje prawidlowo tai naglowek
http
...to oczywiscie masz racje.

Jaroslaw Zielinski
http://winter.it.com.pl/ - Projekt Winter