Re: SPAM i inne Re: ADULTS ONLY- Check this out!

Autor: Tomasz R. Surmacz (tsurmacz_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 10 Feb 1997 - 17:16:35 MET

In pl.listserv.polip Jaroslaw Rafa <RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl> wrote:
: Dnia 10 Feb 97 o godz. 9:23, Marek Pokulniewicz napisal(a):
: > I tak dalej......
: No wlasnie. Mielismy przyklad spamu na liscie. No i co ja z tym zrobilem jak
: to dostalem? Po zobaczeniu pierwszych linijek nacisnalem "Delete". I tyle
: trzeba robic ze spamem...
: Pozdrowienia,

Ty sobie delete, a tutaj te 2kB razy 5000 grup lezy na serwerze zajmujac
10 MB miejsca... Przyjdzie jeszcze kilka, serwer news sie zapcha i
wtedy zaczniesz narzekac dlaczego to taki a siaki jego administrator nic
z tym nie zrobil.

--
 _________
(_   _' __) Tomasz R. Surmacz *--* Work:(071)320-2636 tsurmacz_at_ict.pwr.wroc.pl
  |  (__  \ http://www.ict.pwr.wroc.pl/~tsurmacz/ *----* Home: ts_at_wroc.apk.net
  |__(____/ For PGP key finger tsurmacz_at_asic.ict.pwr.wroc.pl *---* irc: TomekS
PS.