Re: SPAM i inne Re: ADULTS ONLY- Check this out!

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 10 Feb 1997 - 20:51:19 MET

On 10 Feb 97 14:21:09 GMT, RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl (Jaroslaw Rafa)
>No wlasnie. Mielismy przyklad spamu na liscie. No i co ja z tym zrobilem jak
>to dostalem? Po zobaczeniu pierwszych linijek nacisnalem "Delete". I tyle
>trzeba robic ze spamem...

Wiesz, z jednym na tydzien mozna.
Ja sie tylko obawiam, ze tego wkrotce bedzie setka dziennie.

P.S. A tak generalnie, to mi reklamy na temat, i w ilosci powiedzmy
10% reszty listow na grupie nie przeszkadzaja. [przeszkadza mi
natomiast ze zaraz pojawia sie tam z piec listow oburzenia i dyskusji
slanych na grupe a nie do autora :-)].
Tylko jak to sformalizowac, kto moze wysylac reklamy, bo dla
wszystkich pasma nie starczy....

Jarek.