Re: Daemon POP-3

Autor: Pawel Krawczyk (kravietz_at_pipeta.chemia.pk.edu.pl)
Data: Sat 08 Feb 1997 - 13:16:23 MET

In pl.listserv.polip Rafal Maszkowski <rzm_at_torun.pdi.net> wrote:
> : Polecam qpoppera-2.2. Przede wszystkim ze jako jeden z niewielu obsluguje
> : APOP i Kerberos. Poza qpopperem Qualcomm (www.qualcomm.com) ma kilka niezlych
> : patentow na zmiane hasla przez Eudore itp.
> Starsza wersja czasami głupiała, potem ściągnąłem nowszą i ta padała
> już pod najprostszym mailboxem. Programy do haseł wołają passwd, co jest
> ciężko przenośne. Może akurat trafiłem na słabe wersje, ale się zraziłem.

2.2 obsługuje shadow, więc i chyba passd (czy jak to się
tam nazywa) też. Ale nie testowałem qpoppera na serwerze, więc nie wiem
jak się spisuje pod dużymi obciążeniami.

--
Pawel Krawczyk, Krakow, Poland  .  Politechnika Krakowska  .  Fido 2:486/23
http://pipeta.chemia.pk.edu.pl/~kravietz/ PGP fingerprint: F00B602435AC9521