Re: Spam i crossposting

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Sat 08 Feb 1997 - 12:05:40 MET

Dnia 8 Feb 97 o godz. 8:03, Qurczak napisal(a):

> Jaroslaw Rafa <RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl> napisał w artykule
> <590CB5947E7_at_inf.wsp.krakow.pl>...
>
> A jaką Ty masz propozycję? Bo ja nie widzę innych dobrych możliwości
> niż "houm-pejdż" albo "strona domowa"...

Od dawna uzywam w swoich tekstach "strona macierzysta", jezeli chodzi o "home
page" jakiejs instytucji, organizacji itp., wzglednie "strona osobista"
jezeli chodzi o prywatna "home page". Podoba mi sie tez okreslenie "witryna",
ktorego ostatnio zaczeto dosc szeroko uzywac. W ostatecznosci moze byc tez
"strona poczatkowa", wzglednie "wyjsciowa" - nb. to wlasnie jest poprawne
tlumaczenie "home page", przez analogie do "home position" (co robi klawisz
"home" na Twojej klawiaturze? ;-))
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl