Re: Ile zl za domene?

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_usa.net)
Data: Sat 08 Feb 1997 - 10:53:29 MET

7 Feb 97 17:50:32 GMT, okm_at_sprint.com.pl (WebP_at_rtner) napisał(a):

>O czym Ty czlowieku piszesz. Przeciez takie porownania sa bez sensu. Ja
>zaproponowalem wlasnie wprowadzenie dosc rygorystycznych zasad tyle, ze
>opartych na kasie, a Ty wylatujesz z anarchia.
>osa

Jaka anarchia? To anarchia jest wlasnie to co proponujesz - aby
wszystko bylo mozna kupic za pieniadze. Jedni chca jezdzic po drogach
120km/h (bo 90km/h to za malo), a drudzy chca miec wlasna domene w
.pl(bo np .com.pl ich nie zaspokaja). A tu guzik! Ani jednego, ani
drugiego nie da sie kupic. Wiec trzeba: a) jezdzic na niemieckie
autostrady, b) przeniesc serwer do USA. Koniec, kropka.
To dziwne, ze inne firmy nie maja tego problemu. Ford zalozyl sobie
domene ford.com.pl to i Ty mozesz. Nie jestes chyba bardziej znany od
Forda?

Radoslaw Poplawski (Wroclaw: radekp_at_usa.net)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416
-- Disco polo, Windows, przedni naped - koszty rozwoju cywilizacyjnego? --