Re: Ile zl za domene?

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_usa.net)
Data: Fri 07 Feb 1997 - 15:40:26 MET

Fri, 7 Feb 1997 14:39:25 +0100, Ryszard Gabryszewski
<kacper_at_haydn.cbk.waw.pl> napisał(a):

>Chyba bardzo duzo: wybudowanie domku (najlepiej na odludziu, aby inni nie
>nachodzili aby sciszyc muzyke) jest juz dosc kosztowne,

Dlatego koledze WEB_at_tnerowi polecam takze przeniesienie wlasnej domeny
tam, gdzie mozna bedzie ja zarejestrowac w glownej domenie (hint:
USA). :)))

>a wybudowanie
>wlasnej autostrady znacznie bardziej.

Ale postawienie/wybudowanie wlasnej sieci tez jest jakims
rozwiazaniem, ktore polecam uwadze Web_at_nerowi :)))

>Ale kiedy juz to zrobisz, bedziesz
>mogl calkowicie legalnie jezdzic bardzo szybko (ograniczenie stosuja sie
>tylko do drog publicznych) i miec komfort sluchania muzyki tak jak lubisz
>ze swiadomoscia nieuprzykrzania zycia sasiadom :-)

Radoslaw Poplawski (Wroclaw: radekp_at_usa.net)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416
-- Disco polo, Windows, przedni naped - koszty rozwoju cywilizacyjnego? --