Re: Ile zl za domene?

Autor: Ryszard Gabryszewski (kacper_at_haydn.cbk.waw.pl)
Data: Fri 07 Feb 1997 - 14:39:25 MET

On Fri, 7 Feb 1997, Radoslaw Poplawski wrote:

> A ja chce jezdzic 200km/h po miescie i nie stracic prawa jazdy,
> sluchac o 3 w nocy muzyki na maxa (bo wtedy nie ma "odlgosow swiata")
> i zeby sasiedzi mnie nie nachodzili i parkowac autem w piwnicy.
>
> Ile musze miec pieniedzy?
>
> Radoslaw Poplawski (Wroclaw: radekp_at_usa.net)

Chyba bardzo duzo: wybudowanie domku (najlepiej na odludziu, aby inni nie
nachodzili aby sciszyc muzyke) jest juz dosc kosztowne, a wybudowanie
wlasnej autostrady znacznie bardziej. Ale kiedy juz to zrobisz, bedziesz
mogl calkowicie legalnie jezdzic bardzo szybko (ograniczenie stosuja sie
tylko do drog publicznych) i miec komfort sluchania muzyki tak jak lubisz
ze swiadomoscia nieuprzykrzania zycia sasiadom :-)

---
Ryszard Gabryszewski #### phone: +48.22.403766 ext. 321, fax: +48.22.403131
       e-mail: kacper_at_cbk.waw.pl # http://www.cbk.poznan.pl/~kacper