Re: Ile zl za domene?

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_usa.net)
Data: Fri 07 Feb 1997 - 12:09:40 MET

7 Feb 97 00:08:41 GMT, okm_at_sprint.com.pl (WebP_at_rtner) napisał(a):

>Po co argumentowac. Ja chce i zaplace tyle co trzeba. To moim zdaniem
>powinno wystarczyc.
>osa

A ja chce jezdzic 200km/h po miescie i nie stracic prawa jazdy,
sluchac o 3 w nocy muzyki na maxa (bo wtedy nie ma "odlgosow swiata")
i zeby sasiedzi mnie nie nachodzili i parkowac autem w piwnicy.

Ile musze miec pieniedzy?

Radoslaw Poplawski (Wroclaw: radekp_at_usa.net)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416
-- Disco polo, Windows, przedni naped - koszty rozwoju cywilizacyjnego? --