Re: Ile zl za domene?

Autor: Wojciech Myszka (W.Myszka_at_immt.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 06 Feb 1997 - 19:53:15 MET

WebP_at_rtner <okm_at_sprint.com.pl> wrote in article
<311677DA.2626_at_sprint.com.pl>...
| [...] W NASKU
| wymyslili sobie regulamin i nie chca rejestrowac pod PL domen jesli
| instytucja nie ma oddzialow na terenie kraju. W regulaminie pisza
tez,
| ze nie rejestruja domen bedacych haslami reklamowymi. Widac
wszystko
| mozna <zalatwic>, bo zarejestrowano czasnaeb.com.pl
| Place 500 zl za rejestracje domeny osa.pl Moze byc bez rachunku...
  ---
  Nie mam zamiaru bronic NASKu. Jest w stanie obronic sie sam :-)

  Bardzo chetnie wyslucham argumentacji przemawiajacej za
zarejestrowaniem domeny osa bezposrednio w pl, bedzie to i ciekawe i
pouczajace.

  Pozwalam sobie rowniez (tak na marginesie) dodac, ze mozna
rozpoczac (jezeli argumentacja bedzie bardzo dobra) walke - ale juz
nie z NASK - o zarejestrowanie osa w domenie root (.) lub ktorejs z
domen glownych: com, net, firm, store albo najlepiej w .nom (cytuje:
     ".nom for those wishing individual or personal
               nomenclature")

  Pozdrowienia
  Wojtek

  PS Zeby nie bylo watpliwosci: opowiadam sie za rygorystycznym
stosowaniem zasad nazewnictwa zblizonych do tych zadekretowanych
odpowiednim RFC a stosowanych w domenie us).

--
Wojciech A. Myszka                    W.Myszka_at_immt.pwr.wroc.pl
Technical University of Wroclaw,  Institute of Material Science